Tilaisuus 24.3.2022

Seurakunnan tervehdyksen tilaisuuteen toi pastori Reetta Väisänen. Sirkka Juva kertoi tarinen Pirkkalasta sarjassa muistojaan muutosta Pirkkalaan. Jäsenet tutuksi - esittäytyi 6 jäsentä.

Tampereen yliopiston hallintotieteen emeritusprofessori Risto Harisalo piti mielenkiintoisen esityksen aiheesta: Seniorin elämänohjeet. Jokaisella ihmisellä ja elämällä tulisi olla tarkoitus ja tätä tulisi pohtia ajoittain. Jatkuva oppiminen ja väistämättä vastaan tulevia ongelmia olisi kyettävä ratkomaan. Arvosta itseäsi, mutta myös toisia. Yhteistyössä on voimaa. Ajattele asioita pitkällä tähtäimellä. Tässäpä joitain ajatuksia.

Birgit Viikari esitti päivän jutun.

Markku Ylipään säestyksellä laulettiin ”Hiljainen tienoo”, ukrainalainen kansanlaulu:

Hiljainen tienoo hämyinen maa
                      kultaa sen ylle kuu heijastaa
                      …

Tilaisuuteen osallistui 76 jäsentä.

Merja Leinon sommittelema kahvipöytä tarjosi silmäniloa.
Risto Harisalon esitys käynnissä.