Yhdistyksen retket, matkat ja vierailut

Tulossa pian !

Vierailu Kangasala-taloon. Ennen lounasta tutustumme oppaan johdolla Juha Merran ja Jouko Pullisen Dialogs näyttelyyn minkä jälkeen lounastamme talon Alvar ravintolassa. Palaamme iltapäivän alussa takaisin Pirkkalaan.

Helmikuun eka päivänä 2024 teimme vuoden ensimmäisen viikkokävelyn johon lähdimme Nuolialan koulun parkkipaikalta. Matkasimme ensin Pienelänkujan kautta Haikan peltojen ohi tietä Pyhäjärven rantaan, josta Loukonlahden rivarien ohi Pereentielle ja sieltä Kreetankujaa kävelytietä kohti Nuolialan koulua. Aurinko paistoi mukavasti, mutta tuuli jonkinverran. Matkamme sujui silti ihan rattoisasti tarinoiden niitä näitä. Laskeskelin, että osanottajia kävelyllä oli alle 3,5 %:a jäsenistöstämme. Koettakaahan ryhdistäytyä! Onhan meitä toki niitäkin, joille ei reippailu enää sovi, mutta uskoisin, että useammille se kyllä vielä sopii.

Teimme reippailun pienellä porukalla tällä kertaa.

Klikkaamalla kuvaa saat kuvatekstit näkyville!