Maaliskuu

Jäsentapaaminen 9.3.23

Päivän esitelmä oli Ratikallako Pirkkalaan? Sen piti joukkoliikennelautakunnan jäsen ja Pirkkalan kunnanvaltuutettu Katri Virkkunen

Senioriväellä oli kysymyksiä parkkipaikoista siirryttäessä ratikkaan. Virkkusen mukaan tätäkin asiaa on jo suunniteltu. Kunnanvaltuusto tekee vielä tarkentavia laskelmia ennen lopullista esitystään ratikasta. Aiheesta on kirjoitettu paljon mm. Aamulehdessä, koskien raitiotielinjausvaihtoehtoja ja rahoituksen jakoa.

Joukkoliikennelautakunnan jäsen ja kunnanvaltuutettu Katri Virkkunen esitelmöi ratikkahankkeesta Härmälään ja edelleen Pirkkalaan.

Jäsentapaaminen 23.3.23

Päivän esitelmän, Hyvä uni, piti Pirkanmaan muistiyhdistyksen puheenjohtaja Marjut Mustajärvi. Marjut puhui unen eri vaiheista, uniapneasta ja uneen valmistautumisesta. Ei saisi syödä eikä urheilla ennen nukkumaan menoa. Tilaisuudessa heräsi keskustelua unilääkkeistä ja muista uneen vaikuttavista luontais-, ym. tuotteista. Yleisöllä oli niistä varsin kirjavia mielipiteitä.

Marjut Mustajärvi esitelmöi uneen liittyvistä asioista senioreille.