Jäsenyys

Jäseneksi liittyessään jokainen henkilö on jonkun paikallisyhdistyksen jäsen. Meillä Pirkkalan kansalliset seniorit ry:n jäsen. Yhdistyksen hallitus hyväksyy jäsenet.

Yhdistyksellä on vuosittain määritetty jäsenmaksu. Vuonna 2020 jäsenmaksu on 25,00 €/henkilö ja se maksetaan yhdistyksen tilille 15.1.2020 mennessä. Jäsenmaksuun sisältyy myös 6 kertaa vuodessa ilmestyvä PATINA -jäsenlehti.

Jäseneksi voit liittyä, mikäli tunnet Kansallisen senioriliiton arvot omiksesi ja voit toimia niiden mukaisesti.

Jäsentilaisuudet

Jäsentilaisuudet pidetään pääsääntöisesti Pirkkalan kirkon seurakuntasalissa. Tilaisuuden alussa on kahvitarjoilu, minkä hinta on tänä vuonna 3,00 €/hlö. Tilaisuudessa kuullaan seurakunnan tervehdys, esitelmä jostain jäsenistöä kiinnostavasta aiheesta. Täällä kuullaan myös viimeisimmät tiedotukset, ilmoittaudutaan matkoille, lauletaan yhdessä, esitellään uudet jäsenet jne.

Muu toiminta

Teemme erilaisia matkoja kotimaahan ja ulkomaille. Käymme teattereissa ja konserteissa. Retkeilemme luonnossa. Harrastamme kerhotoimintaa, osallistumme Senioriliiton ja Pirkanmaan piirin tapahtumiin, teemme yhteistoimintaa paikkakunnan eläkejärjestöjen kanssa, olemme mukana vanhusneuvostossa.

Verkkosivuillamme pidämme yllä ajantasaista tapahtumakalenteria, mistä tapahtumat löytyvät.

TULE ROHKEASTI MUKAAN JA KERRO OMAT TOIVOMUKSESI