Pirkkalan kansalliset seniorit - kevään ohjelma 2024

J Ä S E N T I L A I S U U D E T:

(25.1. Palo ja pelastuslaitos kotiturvallisuus, Juha Nyyssönen
           Kaikkien kotien paloturvallisuus)

(8.2.   PIRHA ajankohtaista vanhustyössä, Antero Saksala)

(22.2. Tuomo Nenonen, Pitkäniemen historia)

(7.3.   Raisa Kaukonen, SPR toiminta ja defibrillaattorin (sydäniskurin)                   toiminnan opetus)

(21.3. Kevätkokous, jäsenten vapaa sana)

(4.4.   Jaakko Joensuu, Onnellinen Pirkkala)

(18.4  Kirsi Salonen, Psykologian tohtori, psykoterapeutti, Kokonaisvaltainen luontokokemus hyvinvoinnin tukena)

2.5.   Jälkivappu 2.5.  klo 13 Jälkivappu Reipin kylätalolla museonmäellä os. Museotie 9 Pirkkala. Kahvitarjoilu. Mikäli haluat paistaa makkaraa, ota omat makkarat mukaan.

Mahdollisuus kimppakyytiin, jolloin kokoontuminen Naistenmatkantien ja Niemenmaantien risteyksen liikenneympyrän viereiseltä p-paikalta klo 12.30.

15.5. Liikuntapäivä liikuntatalolla

30.5. Kevätretki Reposaari ja Leineperi

13.6. Luontopolku Uittamo - Pappila (ks. tarkemmin kohta luontopolut)

Ilmoittautumislomakkeeseen täytetään kaikki * merkityt kohdat ja myös lisätietoja voi antaa.

Kun tiedot on annettu, painetaan TALLENNA painiketta. Kun tämä on tehty, niin voit palata ilmoittautumislomakkeeseen, jolloin toinenkin henkilö voidaan samalla ilmoittaa.
HUOM! Jokaisesta henkilöstä on tehtävä oma ilmoitus!!
Kun tallennus on tehty, saat ilmoittamaasi sähköpostiin vahvistuksen ja voit vielä tarkastaa, mihin tuli ilmoittauduttua.

Muista, että laittaessasi nimesi matkallelähtijöiden listaan, olet sitoutunut lähtijä ja saat siitä yhdistykseltä laskun, jollet itse huolehdi ajoissa maksamisesta.

Maksaessa muista käyttää meidän viitenumeroa 3007 !

Huom !  Jäsentilaisuuksiin ei tarvitse ilmoittautua erikseen.