Tilaisuus 21.4.

Kahvilla aloitettiin ja sali oli täynnä jäseniä, kuten ennenkin. Seurakunnan tervehdyksen toi kappalainen Jukka Jormanainen. ”Tervehdimmekö toisiamme rakkaudella ja rauhalla?”.
Jälleen kolme uutta jäsentä sai jäsenmerkin.
”Jäsenet tutuksi”- sarjassa 6-jäsentä esitteli itsensä, näin pyrimme paremmin tutustumaan toisiimme.
Laulujen säestyksestä huolehti Markku Ylipää.

Päivän esitelmänä Seppo Leuku kertoi elämästä Pirkkalankylällä. Esitys käsitteli Pirkkalankylän asutusta ja arkielämää vuosien saatossa, savujen määrää ja arkielämän vaikeuksia. Keskiössä oli Leukun suku ja sen vaiheet vuosien saatossa. Miten Leukun tila on jakautunut elämäntilanteiden myötä. Sivuttiin myös Tursiannotkon muinaiskaivauksia ja sieltä löydettyjä muinaisesineitä. Esitelmä oli osa vuoden teemaa Pirkkala 100 vuotta.

Tilaisuus oli kevätkauden viimeinen jäsentilaisuus. Puheenjohtaja kiitti jäsenistöä aktiivisesta mukanaolosta ja toivotti jäsenille hyvää kesää. Kesän aikanakin on tosin pienimuotoista ohjelmaa, josta tarkemmin seuraavassa jäsenkirjeessä.

Merja Leino oli jälleen koristellut kahvipöydän.
Alkuvirtenä virsi 104.
Seppo Leukun esitys käynnissä.
Leukun viiliastia, aika suuri!
Leukun rakennuksia nykyasussa.

Säestyksestä vastasi Markku Ylipää. Esitelmä Seppo Leuku. Puheenjohtajan kiitokset ja hyvän kesän toivotukset, Antero Saksala.