Tilaisuus 10.3.2022

Tilaisuus alkoi perinteiden mukaisesti kahvitarjoilulla.

Puheenjohtajan avauksen ja tervetulotoivotusten jälkeen seurakunnan tervehdyksen toi va pastori Laura Niska.

Yksi pääaiheista oli kevätkokous. Puheenjohtajaksi valittiin Esko Mälkönen ja sihteerinä toimi Henriikka Turtiainen. Sääntömääräiset asiat käsiteltiin ripeästi ja päätökset tehtiin yksimielisesti. Vuosikertomus hyväksyttiin, tilinpäätös vahvistettiin ja vastuuvapaus myönnettiin vastuuvelvollisille.

Tarina Pirkkalasta otsikon alla Risto Valaja kertoi tulostaan Pirkkalaan.

Esitelmänä kuultiin Antero Saksalan esitys ”Mitä, jos Pirkkala olisi päättänyt toisin”. Esityksessä käsiteltiin mm. tie- ja siltahankkeita, lentokentän ja lennoston tuloa, yleiskaavaa, keskustan kehittämistä ja markettien tuloa, kuntana säilymistä, lukion perustaminen … Minkälainen Pirkkala olisi, jos em. asiat olisivat menneet toisin?

Jäsenet tutuiksi toisilleen otsikon alla esittäytyi jälleen muutama jäsen kertoen oman tarinansa.

Mukana jäsentilaisuudessa oli 57 jäsentä.

Kahvilla aloitetaan.
Kokous alkaa.
Vuosikertomuksen esittely.
Liisa Tanni kertomassa omaa tarinaansa.
Esitelmä käynnissä.