Muistikerho

Muistikerho kokoontuu  ti 23.1.24 alkaen parillisten viikkojen tiistaina.

Kokoontuminen Pihlajamäen ruokasalissa.

Taustaa:

Muistikerho Muistis on toiminut, muutaman vuoden tauon jälkeen, aktiivisesti jo reilun kymmenen vuoden ajan. Kerhoa on vetänyt Kaarina Holmroos, varavetäjänä Raija Kalamo. Muistis kokoontuu, kesäkuukausia lukuun ottamatta, joka toinen viikko Pihlajamäessä. Ryhmässä tehdään vaihtelevia muistitehtäviä, tietovisailuja, anagrammeja ja muita sanatehtäviä. Tietysti muistellaan menneitä aikoja ja keskustellaan myös ajankohtaisista tapahtumista. Välillä pelataan lauta- ja seurapelejäkin. Mottona on, että ryhmän jäsenet eivät kilpaile toistensa vaan itsensä kanssa, ja huumoria on aina tapaamisissa mukana. - Tule mukaan vaan !

Kaarina puh. +358 400 624 980, varalla Raija Kalamo.

Kuvassa muistikerholaiset pelaavat pöydän äärellä ja juuri ennen tätä tehtiin aivojumpaa erilaisin liikkein omalla keholla. Mm pyöriteltiin käsiä tehden kahdeksikkoa vuoroin vasemman kautta yläkautta ja vuoroin oikean kautta.
Tässä taas visaillaan ja pelataan Pihlajamäessä 25.4.2023 ja mukavaa oli jälleen!
Toisessa kuvassa kerholaisia parin vuoden takaa pöydän ympärillä Pihlajamäessä. Tuolloin porukassa oli myös miehiä mukana.
Muistikerholaiset virkistämässä muistiaan Pihlajamäen ruokasalissa.

Alla kuvia syksyn ensimmäisestä muistikerhon, 24.9. 2019, kokoontumisesta Suupantorilla sijaitsevassa kontissa.